DSC سامانهی انحصاری کنترل پایداری ب ام و است. این سیستم با کمک سه سامانهی دیگر یعنی ABS*و ASC+T*و CBC* به کنترل سیستم فنربندی میپردازد. DSC نخستین بار در سال ۱۹۹۷ و بر روی مدل های ۷۴۰ و ۷۵۰ به صورت سفارشی عرضه شد. امروزه همهی مدلهای ب ام و با نسل سوم DSC که شامل DTC* نیز هست عرضه میشوند. DTC به چرخها اجازهی کمی هرزگردی بیشتر نسبت به دیگر سیستمهای کنترل کشش دیگر میدهد که این امر سبب دستیابی به استایل رانندگی پویاتری (داینامیک) میشود, البته به مقایسه باتری اسیدی معمولی با سیلد AGM
مقایسهی سیستم فرمان برقی با هیدرولیک؛ کدام بهتر است؟
دلایل لرزش فرمان هنگام ترمزگیری
کنترل ,dsc ,سیستم ,عرضه ,ب ,ام ,ب ام ,کنترل پایداری ,ام و ,هرزگردی بیشتر ,کمی هرزگردی
درباره این سایت